Συχνές ερωτήσεις
1. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό για να αγοράσω ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα?
Όχι δεν είναι απαραίτητο μπορείτε να αγοράσετε και ως επισκέπτης.
2. Πώς μπορώ να κάνω μια αγορά?
Περιηγηθείτε στις κατηγορίες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος χρησιμοποιώντας την κεντρική μπάρα ή την επιλογή αναζήτησης που βρίσκονται στο επάνω μέρος κάθε σελίδας, ή από τα κεντρικά εικονίδια της αρχικής σελίδας. Εάν βρείτε ένα προϊόν που σας αρέσει κάνοντας κλίκ πάνω του ή επιλέγοντας "quick view" μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες του προϊόντος και εάν επιθυμείτε να το αγοράσετε επιλέγετε το μέγεθος(εάν είναι ένδυμα), στη συνέχεια επιλέγετε "προσθήκη στο καλάθι". Μπορείτε να συνεχίσετε την περιήγησή σας, να συνεχίσετε τα ψώνια σας, επίσης μπορείτε να επιλέξετε όποια στιγμή θέλετε το καλάθι και να δείτε το περιεχόμενό του, ενώ ταυτόχρονα είναι δυνατή η αφαίρεση προϊόντων ή το άδειασμα του καλαθιού σας.
Εάν επιθυμείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που επιλέξατε κάνετε κλίκ πάνω στο "ταμείο". Εάν είστε ήδη πελάτης ή εγγεγραμμένος χρήστης συμπληρώνετε όνομα χρήστη και κωδικό και θα συνδεθείτε, τα στοιχεία σας υπάρχουν ήδη, μπορείτε βέβαια να κάνετε αλλαγές επιλέγοντας αλλαγή , εάν δεν είστε εγγεγραμμένος μπορείτε να εγγραφείτε ή να κάνετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης. Τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν είναι απόρρητα και ζητούνται με σκοπό την ορθή ολοκλήρωση της παραγγελίας. Στη συνέχεια ο τρόπος αποστολής είναι προκαθορισμένος, εάν είστε εντός Ελλάδος επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε, εάν είστε κάτοικος εξωτερικού η αποστολή γίνεται με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία και επιλέξτε "κατάθεση σε λογαριασμό" και "συνέχεια". Τώρα βλέπετε την παραγγελία σας, (μπορείτε να γράψετε στο πλαίσιο που παρατίθεται) εάν για κάποιο λόγο μετανιώσατε πηγαίνετε στο καλάθι και το αδειάζετε, ενώ εάν θέλετε να συνεχίσετε επιλέγετε "κάντε την παραγγελία σας".
Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί, θα λάβετε ένα e-mail με τις λεπτομέρειες και στη συνέχεια τα στοιχεία της αποστολής για να μπορείτε να την παρακολουθείτε. Σε όλα τα βήματα βλέπετε δεξιά σας το προϊόν, το κόστος αποστολής και τους πόντους της παραγγελίας σας. Εάν είστε εγεγγραμμένος χρήστης μπορείτε στο πλαίσιο "πόντοι προς χρήση" να εισάγετε όσους πόντους θέλετε να εξαργυρώσετε, πατώντας το βελάκι θα γίνει ο επαναϋπολογισμός. Εάν επιθυμείτε οτιδήποτε διαφορετικό από τις υπάρχουσες επιλογές μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
3. Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία?
Ναι θα πρέπει όμως να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο info@paperinos.gr ή στο 2810346305 πριν την έναρξη της αποστολής. Οι αποστολές γίνονται καθημερινά Δευτέρα-Παρασκευή.
4. Σε τι χρησιμεύει η επιλογή ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ?
Κατά την περιήγησή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορεί να σας αρέσουν προϊόντα αλλά να μην θέλετε να τα αγοράσετε τη συγκεκριμένη στιγμή, επιλέγοντας "προσθήκη στη Λίστα επιθυμίας" τα αποθηκεύετε και οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε κάνοντας χρήση της επιλογής ΛΙΣΤΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ μπορείτε να τα δείτε πατώντας πάνω τους βλέπετε λεπτομέρειες, μπορείτε να τα αφαιρέσετε ή να τα παραγγείλετε.
5. Τι είναι οι πόντοι και πως μπορώ να τους χρησιμοποιήσω?
Με κάθε ευρώ αγοράς από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα κερδίζετε ένα πόντο που μπορείτε να εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας διαβάστε περισσότερα...